Kateřina Ludvíková

Jméno:
Kateřina Ludvíková



Přezdívka:
Káťa


Jaké hodiny cvičíš, tančíš, skáčeš?
Kruhové tréninky, Core tréninky – zaměřené na stabilitu a střed těla, Fit lekce – zaměřené na fyzičku a sílu, Strečinkové lekce – důraz na protažení všech svalových partií a zpevnění především svalů v oblasti zad.


Jak by jsi popsala svůj sport vlastními slovy?
Zaměřuji se na cvičení s vlastní vahou, a to jak dynamické i statické. Ráda využívám balanční pomůcky jako bosu, trx, fitball, overball.


-Proč právě tenhle sport?
Dlouho jsem hledala cvičení, které by bylo nejvhodnější pro tělo celkově.  V životě využíváme při každém pohybu více svalových skupin najednou, a toho využívám i ve fitness.


Jak jsi se k němu dostal/a?
Aktivně cvičím od 12 let, zkoušela jsem všechno možné. Způsob jakým cvičím s klienty, je vytvořen na základě vlastních zkušeností a znalostí.


Něco o sobě – rychlá, stručná chrakteristika?
Miluju aktivní životní styl, cvičení, zdravé jídlo a vaření. Snažím se být pro lidí inspirací a najít v nich určitou motivaci.


Obíbené motto? Slogan? Věta? Fráze?
Každý den udělej něco, za to si ten další můžeš poděkovat.


Na co se zaměřujete?
Zpevňování a tvarování postavy, hubnutí

Jak vaše hodina vypadá?
Nejčastěji  začínám zahřátím (cardio), zvýšením tepové frekvence na spalovací režim, poté proběhne krátký strečink a zbytek hodiny je závislý na typu lekce. Na závěr zařazuji opět strečink, aby se předešlo případným svalovým tonusům.

K čemu je dobrá?
Zpevnění vnitřního svalstva, lepší fyzická zdatnost, odbourání bolestí zad i krční páteře

Přihlášení
Proč se registrovat


Registrací do systému BeFit získáte možnost využívat online rezervační systém pro fitness lekce a posilovnu.

Dozvíte se o speciálních akcích, novinkách a dění nejen v zónách Workin(posilovna) a Fitness, ale stejně tak v Café/Baru BeFit.

 

Aktuality

Sbírka pro chlupáče

Pouhý soucit nestačí - pojďme SPOLEČNĚ rozdat trochu radosti <3

sbírka pro chlupáče
28.11.2018

Jumping Speciál

Jumping Speciál
15.11.2018